Persbericht The Inside Living 17 augustus

PERSBERICHT

Standbouwer Michael uit Deventer gooit roer om in coronatijd, investeert kwart miljoen en redt 45 banen

In maart 2020 kwam de hele evenementenbranche plotseling stil te staan. De toekomst zag er van de één op de andere dag heel anders uit. Nu, vijf maanden later heeft The Inside uit Deventer niet één, maar twee nieuwe markten aangeboord. Met The Inside Living en The Inside Prefab is het bedrijf naast internationaal standbouwer, nu ook officieel woningbouwer als ook leverancier van houtskeletbouw elementen. Op deze manier heeft CEO Michael Hermans er voor gezorgd dat alle medewerkers weer aan het werk zijn.

Van de één op de andere dag volledige stilstand brengt voor veel bedrijven grote gevolgen met zich mee. Destijds was het dan ook een vreemde gewaarwording toen het personeel van The Inside (65 medewerkers) thuis kwam te zitten door 100% omzetverlies als gevolg van COVID-19. CEO Michael Hermans weigert bij de pakken neer te zitten en is direct op zoek gegaan naar andere mogelijkheden, wetende dat herstart van de standbouw nog op zich laat wachten. Het besluit om het roer om te gooien heeft dan ook niet lang op zich laten wachten. ‘Met alle investeringen, het omzetverlies en de standaard kosten is dit dan wel het duurste jaar ooit, maar 25 jaar levenswerk laat ik niet zo maar uit mijn handen glippen’, aldus Michael Hermans. Dit is ondernemerschap in de puurste vorm.

Sinds twee weken is The Inside Living (www.theinside-living.nl) in de lucht en de eerste projecten zijn reeds verkocht. Van tiny houses, mantelzorgwoningen tot vakantiehuizen en recreatieverblijven. Ook voor volledige woningen kunt u vanaf nu bij The Inside terecht. Michael Hermans: ‘Ter introductie bieden we de eerste woning tegen kostprijs aan!’. Er is een catalogus samengesteld met alle mogelijkheden. Ook ondersteuning en realisatie van de eigen ultieme  woondroom kan The Inside Living voor u verzorgen.

Noot voor de redactie:

Dit persbericht is beschikbaar op www.theinside-living.nl.

Voor meer informatie kun u contact opnemen met Michael Hermans via michael@the-inside.nl / 06-53 36 01 65

Laat een reactie achter